3/12/2016

Hawaii #1

Päivä 1: Lähin aamulla super aikasin kentälle ja edessä oli sellaset 15 h matkustamista.. Olin kuitenki ihan super innoissaan - ensinnäki olin näkemässä Maisan alle 24 h päästä ja saan viettää upeen loman Hawaiilla. Saavuin Hawaiille 3 pm. Ei voinu muutaku hymyillä, kun astuin ulos ja ekana nään palmupuita ja tunnen ihanan kesäisen lämmön! Lentokentällä vastassa Explore-American leaderi ja viis muuta vaihtaria. Heti tutustuin ihaniin tyttöihin Saksasta! Ja vihdoinkin hotellilla näin Maisan - molempia melkeen iteketti! Samalla ei kyl tajunnu et siitä oli oikeesti 7 kk ku viimeks oltiin nähty.. Kaikki tuntu niiin samalta kun ennen, olin niin ilonen! Loppu päivä kierreltiin Honolulua ja käytiin syömässä. Oltiin super väsyneitä lentojen jälkeen niin aikasin vaa nukkumaan. Samassa huoneessa meijän kaa nukku kaks Juliaa, toinen Brasiliasta ja toinen Ukrainasta.

Laura, Freya, Me, Maisa

Päivä 2: Herättiin aikasin valmiina alottamaan upee loma! Lähettiin bussilla kiertää Oahun saarta. Käytiin upeella näköalapaikalla, syötiin lounasta upeella rannalla North Shorella, käytiin maistelemassa Macademia pähkinöitä ja käytiin Haleiwa surffikylässä. Meijän oma squad alko jo muodostuu näiden kahen saksalaisen tytön Freyan ja Lauran ja Brasialaisen Julian kanssa. Leirillä niin upeita ihmisiä mukana ja sika siistii oli kuulla kaikkien vaihto kokemuksista ja omasta kulttuurisa. Illalla käytiin syömässä hienommassa ravintolassa.

Me, Maisa, Julia

Päivä 3: Lähettiin aamulla kohti Diamond head nimistä tulivuorta. Käveltiin sen huipulle (huh sikana rappusia haha) ja se oli todellaki worth it!! Maisemat oli niiiin upeet!! Alas tullessa kuunneltiin vaa musaa, super hyvä fiilis päällä. Päästiin takaisin Honolululle ja päätettiin käydä hakemassa lounasta. Niin monet lounaat käytiin vaa hakemassa viereisestä ruokakaupasta (söin sushia melkeen joka päivä) ja aina lähti mukaan myös ananasta - parasta Hawaiilla! Sen jälkeen vuorossa surffi tunti. Ohjaajan kanssa meni tosi hyvin! Oli siisti tunne kun oikeesti "caught some waves". Ilman ohjaaja olikin ihan toinen juttu.. Loppu ilta olikin vapaa-aikaa - me käytiin syömässä ja chillailtiin rannalla.

I had to concentrate my position not my face lol

Crazy girls - Laura, Freya, Me, Julia and Julia

Tässä vihdoinkin eka postaus Hawai'ista. Mahd. pian tulossa toka osa! Stay tuned..